Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кострікова К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Гуцаленко О. О. Поліморбідність як міждисциплінарна проблема [Електронний ресурс] / О. О. Гуцаленко, Кострікова Кострікова, А. Ю., Л. М. Сало, О. В. Манойло, В. П. Фалько // Світ медицини та біології. - 2010. - № 3. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2010_3_4
| 2. |
Кострікова К. С. Механізми імплементації олімпійської освіти в освітній процес школярів [Електронний ресурс] / К. С. Кострікова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 152(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_152(1)__23
| 3. |
Кострікова К. Ефективність упровадження програми олімпійської освіти у формуванні поведінкових рис учнів початкової школи [Електронний ресурс] / К. Кострікова, О. Кольцова, В. Коваль, І. Глухов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 3. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_3_6 Висвітлено актуальність проблеми формування культури здоров'я та здорового способу життя учнів початкової школи закладів середньої освіти (ЗСО). За рахунок процесу інтеграції програми олімпійської освіти (ОО) в ЗСО будуватиметься за допомогою крос-курікулярної технології, яка передбачає, що кожен урок - це окремий блок, який має чітко визначену структуру. Діяльність учителя зводитиметься не до ретрансляції знань, а до створення компетентнісного освітнього середовища для пошуку та відкриттів. Розглянуто програму ОО, яка є передумовою для того, щоб молодь долучилася до спорту, спричинивши зростання здорового способу життя, позитивного впливу на формування цінностей та особистість. Із метою виявлення ефективності програми з використанням олімпійських цінностей у процесі роботи з учнями ЗСО м. Херсон проведено комплексну діагностику сформованості поведінкових рис цінностей дітей за допомогою методики "Олімпійський опитувальник" Р. Телама, метод семантичного диференціалу В. Ф. Петренко. Важливою особливістю інтеграції олімпійських цінностей в освітній процес школярів є заохочення чіткого та послідовного послання на те, наскільки спорт є важливою частиною культури, що має величезний виховний вплив. Доведено, що з упровадженням у заклади середньої освіти програми олімпійської освіти діти та молодь розуміють, що довговічність, яка зумовлена спортом, висвітлює інші цілі життя та допомагає знайти свій власний шлях у суспільстві. Олімпійський спорт, ОО, концепція спортивних занять і виховання особистості в культурі олімпійських цінностей підкреслюють значення загальних людських цінностей. Глобальний орієнтир в ОО - виховання молодої людини з осмисленням гуманістичних ідеалів, здорового способу життя, позитивного мислення, цінності олімпізму та віри в майбутнє.
| 4. |
Кострікова К. С. Використання спортивної анімації у формуванні культури здоров’я школярів [Електронний ресурс] / К. С. Кострікова, О. С. Кольцова // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 10. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_10_26
| 5. |
Кострікова К. Вплив олімпійської освіти на особистість школярів [Електронний ресурс] / К. Кострікова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 3. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_3_5 Проаналізовано освіту з погляду освітнього рівня, здобуття якого передбачає системне та цілеспрямоване оволодіння змістом навчання. То, згідно з чинним законом, освіта - це, передусім, сукупність систематизованих компетентностей, знань, умінь, практичних навичок, способів мислення (компетентностей), професійних, світоглядних, громадянських якостей та морально-етичних цінностей, що набуваються в закладах середньої освіти. Це цілком відповідає європейським тенденціям розвитку освіти на засадах компетентнісного підходу. Відповідно, й освітню діяльність розглядаємо ширше (не лише як надання освітніх послуг із видачою відповідного документа, а й орієнтація на задоволення освітніх потреб школяра). Якість освітньої діяльності трактуємо не тільки як сукупність характеристик системи освіти та її складників, а й рівень організації освітнього процесу, орієнтованого як на забезпечення здобуття особами якісної освіти, так і на створення нових знань. Концептуально закладається модель сучасної динамічної системи, яка має забезпечити розвиток освіти із широким залученням до навчального та організаційно-управлінського процесів науково-педагогічних працівників та молоді. Одним з основних напрямів концепції розвитку освіти є реформування змісту освіти. Це надасть змогу впровадити ідеї олімпізму в майбутню діяльність; забезпечити поширення олімпійської освіти серед різних верств населення. Інноваційний характер основних положень закону випливає з аналізу його тезаурусу. Так, до кола основних категорій, що чітко визначаються й регулюються законом, віднесено такі, як освіта, заклад освіти, освітня діяльність, якість освіти, якість освітньої діяльності та ін. Аналіз спеціальної літератури дав підставу виділити основні етапи формування системи олімпійської освіти як потужного фактора виховання підростаючого покоління: витоки ідеї олімпійської освіти; формування основ олімпійської освіти; становлення й розвиток олімпійської освіти. Проведене емпіричне дослідження надає змогу зробити висновок, що після впровадження олімпійської освіти в загальноосвітні заклади Херсонської області довело її позитивний вплив на комплекс основних показників навчально-виховного процесу, які мають бути предметом суспільного консенсусу, розуміння того, що освіта - це один з основних важелів цивілізаційного поступу й значною мірою характеризують соціальне замовлення держави на формування та розвиток фізично, психічно, духовно й соціально здорової дитини.
| 6. |
Маляренко І. В. Олімпійські цінності у формуванні соціально-громадянських компетентностей школярів нової української школи [Електронний ресурс] / І. В. Маляренко, К. С. Кострікова // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 3К. - С. 341-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_3K_89
|
|
|